Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

επιστολή προς την Αερολέσχη Πύλης με πολλούς αποδέκτες

Χθες το πρωί λάβαμε την παρακάτω επιστολή σχετική με την προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε το Πεδίο Προσγείωσης, από έναν αξιόλογο άνθρωπο της αεροπορικής οικογένειας τον κο Παππά Στάθη - Κυβερνήτη της Ολυμπιακής Αεροπορίας  & Εκπαιδευτή - Εξεταστή Αέρος της ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Σε συνέχεια της επιστολής υπήρξε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί του (σημειωτέον ότι δεν γνωριζόμαστε) και ακολούθως πραγματοποιήσαμε πτήση από το αεροδρόμιο Μεγάρων (LGMG) στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Τρίπολης (LGTP) με το αεροσκάφος της Αερολέσχης Αρκαδίας (Cessna 172) και κυβερνήτη τον Πρόεδρο αυτής κο Μπόσνο Ηλία, μιας και ο κος Παππάς πέταξε με μαθητή του προς Ιωάννινα (LGIO) - Κέρκυρα (LGKR) μετά την απαγόρευση της Λάρισας να πετάξει προς το πεδίο προσγείωσης Τερψιθέας λόγω άσκησης του εκεί στρατιωτικού αεροδρομίου.

ακολουθεί η επιστολή ...... (οι υπογραμμίσεις έγιναν από εμάς)

" Στάθης Παππάς
  Εκπαιδευτής πτήσεων
  Εξεταστής χειριστών
  Αερολέσχη Αρκαδίας
  Τηλ : 6944245602
  E-mail : spappasb@yahoo.ca
  Αθήνα, 1 Νοεμβρίου 2011

Αγαπητέ κύριε Ντούβλη σας χαιρετώ εγκαρδίως.
            Παίρνω το θάρρος να σας γράψω δυο σκέψεις μου γύρω από την φιλότιμη προσπάθεια που κάνετε ως αεροπορική συντροφιά στην Πύλη για την δημιουργία ενός πεδίου προσγειώσεων.
            Δεν έχουμε ποτέ συναντηθεί και γνωριστεί αλλά αυτό δεν είναι αρκετό για να με εμποδίσει να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας καταθέσω μια ενθάρρυνση και προτροπή να προχωρήσετε με τόλμη και παρρησία στη δημιουργία του πεδίου αίροντας με καλόπιστη πειθώ και συγκροτημένη επιχειρηματολογία τις δυσκολίες και τα εμπόδια που συναντάτε στην πορεία σας για τη δημιουργία και λειτουργία του πεδίου.
            Σαν εκπαιδευτής και εξεταστής οργώνω κυριολεκτικά την Ελλάδα πετώντας σε μικρά και μεγάλα αεροδρόμια και πεδία προσγειώσεων.    

           Προξενεί αλγεινή εντύπωση να υπάρχουν πεδία προσγείωσης ασύνδετα με τουριστικούς προορισμούς (πχ Τερψιθέα, Μώλος, Ικαρος κλπ) και σε περιοχή σαν τη δική σας, που βρίσκεται στις υπώρειες περιοχών εξαιρετικού κάλλους και χειμερινών και θερινών τουριστικών δραστηριοτήτων, να μην υπάρχει ένα πεδίο. Ολόκληρη Θεσσαλία έχει μόνο μια Τερψιθέα, δίπλα στη Λάρισα και πολύ μακριά από το Περτούλι, την Ελάτη, την Αργιθέα, τα χωριά της Λίμνης Πλαστήρα, τα Μετέωρα, κλπ. Ολόκληρη Θεσσαλία κι έχει μόνο μια αερολέσχη παραγωγής χειριστών. Ολόκληρη Δυτική Θεσσαλία παραμένει πτητικώς ανενεργή!
            Δεν είμαι καθόλου ειδικός στο να εξηγήσω σε κάποιον που κατάγεται από την περιοχή, τα οφέλη της ύπαρξης ενός πεδίου στην ίδια τη γειτονιά του.

            Δεν μπορώ να συζητήσω τι σημαίνει αερολεσχική δραστηριότητα σε κάποιον που χρόνια προσπαθεί -  έτσι μου είπαν για σας - να δημιουργήσει ένα πεδίο προσγείωσης στην Πύλη.

           Απλώς θα σας πω ότι πχ σήμερα ήθελα να έρθω στη Θεσσαλία για εκπαίδευση μαθητού στην πεδινή ναυτιλία και λόγω άσκησης η Λάρισα δεν με άφησε να προσγειωθώ στην Τερψιθέα. Την περασμένη Κυριακή μαζευτήκαμε -με το τηλέφωνο- χειριστές και φίλοι με έξι αεροπλάνα στη Μύκονο και συζητούσαμε το μεγάλο πρόβλημα της ανυπαρξίας πεδίων στην ηπειρωτική Ελλάδα. Τυχεροί δηλ οι ξενοδόχοι, οι ταξιτζήδες, οι εστιάτορες, τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων κλπ που έχουν στα πόδια τους πεδία όπως η Έδεσσα, η Άρνισσα, ο Ν. Ζυγός Ξάνθης κλπ. Τι συμβαίνει με την Πύλη και δεν προχωράτε? Γιατί να τρέχουμε στη Μακεδονία ή στα ίδια και στα ίδια μεγάλα πολιτικά αεροδρόμια με ωράρια, χωρίς καύσιμα κλπ? Αφήστε το γεγονός ότι πληρώνουμε "σπατόσημα" και εξυπηρέτηση εδάφους σε ερημικά (φθινόπωρο και άνοιξη) αεροδρόμια όπως η Σκύρος, τα Γιάννενα, η Ζάκυνθος κλπ.

            Κύριε Ντούβλη, βεβαίως και είναι περίεργη εποχή για τα αεροπορικά πράγματα στη χώρα μας. Η οικονομική συγκυρία έχει πλήξει βαρύτατα τον αεροπορικό τουρισμό και τις αερολέσχες. Όμως καθημερινά βλέπουμε σ όλη την Ελλάδα μια χαμηλή μεν αλλά αξιοπρόσεκτη δραστηριότητα. Οι ενθουσιώδεις και λάτρεις της αεροναυτιλίας δεν εγκαταλείπουν το χόμπυ τους ούτε για την ακριβή βενζίνη, ούτε για τις συντηρήσεις, τα ασφάλιστρα κλπ.     Βεβαίως και με την κατασκευή ενός πεδίου στην Πύλη δεν σημαίνει ότι θα έρχονται κάθε Σαββατοκύριακο 30 αεροπλάνα για τουρισμό. Όμως, με ένα fly in, κάποιες ενθαρρυνόμενες αφίξεις εκπαιδευτικών πτήσεων ή πτήσεων πτητικής εμπειρίας (cross country build up time) που κάνουν οι ερασιτέχνες χειριστές όταν προορίζονται για επαγγελματίες, κάποιες πτήσεις εθισμού που μπορούν να κάνουν οι αερολέσχες όταν προσγειώνονται σε σας κλπ θα υπάρχει πτητική δραστηριότητα που θα δικαιώνει τους κόπους σας. Μην ξεχνάτε ότι από τα 12 αδειοδοτημένα πεδία στην Ελλάδα, σήμερα μόνο τα 4 έχουν κίνηση. Έχουν αυτά που είναι κοντά σε τουριστικές εγκαταστάσεις.
            Βλέπετε το οροπέδιο Παρνασσού? Μην αφήσετε τον τόπο σας να πάθει τα ίδια. Πούλησαν όλα τα οικόπεδα, έγιναν βίλες, μπήκαν σύρματα στα τεμάχια και τώρα κλαίνε με μαύρο δάκρυ που δεν άφησαν μια λωρίδα γης να προσγειώνονται αεροπλάνα με εκδρομείς υψηλού εισοδήματος που δίνουν 2000 ευρώ το ζευγάρι για μια μεταφορά με ελικόπτερο ΣΕΦ Φαλήρου- Παρνασσό αλερετούρ ! Κι ενώ νομίζουμε ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται πλέον για μας, ιδιοκτήτες, αερολέσχες, υπερελαφράδες κλπ φτιάχνουν πεδία και κάνουν το χόμπυ τους με άνεση και οικονομία (Άρτα, Παραμυθιά, Νεάπολη κλπ).
            Δεν ξέρω σε ποιό σημείο βρίσκονται οι ενέργειές σας για την κατασκευή πεδίου. Δεν θα ήθελα να ενημερωθώ από κάποιον που δεν γνωρίζει καλά το θέμα. Δεν επιθυμώ καμιά ανάμιξη στα εσωτερικά της αερολέσχης σας. Καταθέτω την ευαρέσκειά μου για το έργο που κάνετε, σας παρακαλώ να προχωρήσετε δυναμικά το όλο εγχείρημα για την πρόοδο του τόπου σας και να σας γνωστοποιήσω ότι θα είμαι στη διάθεσή σας για κάθε θέμα που θα σας απασχολήσει στις σκέψεις και τις αποφάσεις σας για την κατασκευή πεδίου.

Ειλικρινά δικός σας
Στάθης Παππάς          "

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου