το blog της ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΥΛΗΣ σταθερά μακριά από κομματικά συμφέροντα και προσωπικές φιλοδοξίες, ξεκινά σήμερα την δημοσίευση άρθρων - επιστολών & δελτίων τύπου των Βουλευτών - Πολιτευτών και Πολιτικών Προσώπων όλων των πολιτικών χώρων, που αναφέρονται στον κλάδο της Γενικής Αεροπορίας & του Αεραθλητισμού εντός του Νομού Τρικάλων.
Ξεκινάμε λοιπόν με μια επιστολή του κου Απόστολου Τσαντήλα - Δικηγόρου-Πολιτευτή που δημοσιεύθηκε στο Trikalanews την 27 Μαι 2011 σχετικά με τη δημιουργία αεροδρομίου στο Ν. Τρικάλων (μιας και μόνο αυτή εντοπίσαμε μέχρι στιγμής στον έγκριτο ηλεκτρονικό τύπο), χωρίς να γνωρίζει τις δραστηριότητες και την ίδρυση της Λέσχης μας ......
"Ο νομός μας, κατά κοινή ομολογία έχει τεράστιες δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης λόγω του τουρισμού. Βρίσκεται ανάμεσα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ανάμεσα από Αιγαίο και Ιόνιο.
Έχει το προνόμιο να βρίσκεται στην περιοχή του, το μοναδικό στον κόσμο αξιοθέατο και φυσικό φαινόμενο, τα Μετέωρα.
Υπάρχουν στον κόσμο άνθρωποι που έρχονται στην Ελλάδα αποκλειστικά και μόνο για να επισκεφθούν τα Μετέωρα. Δεν είναι τυχαίο, ότι αποτελεί το δεύτερο χώρο σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα μετά την Ακρόπολη.
Ωστόσο, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε τον διπλάσιο αριθμό τουριστών, παρʼ όλα αυτά δεν κάνουμε τίποτα εδώ και χρόνια γιʼ αυτό.
Πώς θα έρθει ο κινέζος, ο ρώσος και ο αμερικανός τουρίστας στην περιοχή μας, όταν ύστερα από πολύωρο ταξίδι μέχρι την Αθήνα θα πρέπει να στοιβαχτεί στα λεωφορεία και κάνει 5 ώρες ταξίδι μέχρι εδώ! Μήπως δεν θα φτάσει τελικά έως εδώ αλλά θα περιοριστεί στην Αθήνα και σε κάποιο νησί εκεί κοντά;
Ο Νομός Μαγνησίας διαθέτει αυτή την στιγμή δύο αεροδρόμια σε Σκιάθο και Αγχίαλο και τα Τρίκαλα κανένα. Με αεροπλάνα και κρουαζιερόπλοια κατά χιλιάδες.
Προσεγγίζουν φέτος οι τουρίστες την Μαγνησία, ενώ στα Τρίκαλα έρχονται μόνο για έναν καφέ με λεωφορεία και σε μονή λωρίδα ανά κατεύθυνση.
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αξιοθέατα τέτοιους μεγέθους, όπως είναι τα Μετέωρα και αλπικός ορεινός μας όγκος δεν νοείται να αφεθούν δίχως αεροδρόμιο, αφού το αεροπλάνο θεωρείται το πιο φθηνό, άνετο και πιο γρήγορο μέσο.
Οι Θρακιώτες, οι Πελοποννήσιοι, οι Νησιώτες δεν μπορούν να μας προσεγγίσουν το χειμώνα κατά τις τριήμερες διακοπές τους, αφού θα χρειαστούν μια μέρα για να έρθουν και μια για να επιστρέψουν.
Μεγάλος επίσης θα ήταν ο αριθμός, που θα απασχολούνταν σε ένα αεροδρόμιο, τόσο για την κατασκευή του είναι όσο και για τη λειτουργία του.
Εκτός από τη μεταφορά επιβατών θα μπορούσαν να μεταφέρονται με φθηνό κόστος αγροτικά προϊόντα σε όλη την ξένη αγορά. Όταν κάποιος καταφθάνει με αεροπλάνο σε ένα προορισμό, τότε θα αναγκασθεί να διανυκτερεύσει εκεί, αφού στην ουσία έρχεται με τα «πόδια».
Θα αναγκασθεί να νοικιάσει αυτοκίνητο για να περιηγηθεί στον Νομό, θα πάρει ΤΑΞΙ για να κατευθυνθεί στο ξενοδοχείο του ή θα χρησιμοποιήσει δρομολόγια του ΚΤΕΛ ή του ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ για να επισκεφθεί την ευρύτερη περιοχή.
Εφόσον έρθει μόνος του και διανυκτερεύσει εδώ ο Τουρίστας, μια αλυσίδα από επαγγελματίες θα ξεκινήσουν να δραστηριοποιούνται έντονα, κάτι αντίστοιχο με αυτό που συμβαίνει το καλοκαίρι στα νησιά.
Η γρήγορη, άνετη και απευθείας αεροπορική πρόσβαση στο Νομό μας θα επιφέρει πολλαπλάσια κέρδη και τουρίστες απʼ ότι σήμερα καθώς οι τουρίστες θα έχουν ως βάση προορισμού την περιοχή μας και δεν θα είναι περαστικοί.
Δεν είναι τυχαίο, ότι στην Κρήτη λειτουργούν όχι ένα αλλά τρία τουριστικά αεροδρόμια και δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αεροδρόμιο στην Κοζάνη, στην Καστοριά, στην Σκιάθο, στα Κύθηρα και να μην υπάρχει στα Μετέωρα-δεν έχουν περισσότερες τουριστικές ανάγκες από εμάς όλα αυτά τα μέρη και ούτε διαθέτουν τέτοιου μεγέθους μνημείο όπως διαθέτει η περιοχή μας.
Τα Μετέωρα, το σπήλαιο Θεόπετρας, ο Αλπικός ορεινός μας όγκος και τα Τρίκαλα, δεν μπορούν πλέον εν έτει 2011 να είναι επισκέψιμη ταλαιπωρώντας τους τουρίστες και αναγκάζοντάς τους να περνάνε από το Δομοκό στοιβαγμένοι επί ώρες σε λεωφορεία.
Η κατασκευή κρατικού αερολιμένα στην περιοχή μας θα είναι ο πιο ισχυρός μοχλός ανάπτυξης για τον τουρισμό μας και αυτό θα πρέπει πλέον να γίνει αντιληπτό από ολόκληρο τον πολιτικό κόσμο των Τρικάλων, τη στιγμή που νέοι καθημερινά παίρνουν το δρόμο της μετανάστευσης .
Είναι απορίας άξιο, γιατί δεν ετέθη επίσημα ακόμη μέσα στη Βουλή θέμα κατασκευής αεροδρομίου όταν η ανεργία στο Νομό μας έφτασε στα ύψη και ενώ θα μπορούσαμε να ζούμε μόνο από τον Τουρισμό, όπως συμβαίνει και σε άλλες περιοχές της χώρας μας δηλαδή και οι περιοχές με την μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη και το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο, είναι αυτές στις οποίες υπάρχει αεροδρόμιο.
Δυστυχώς αν και η φύση μας προίκισε περισσότερο από κάθε άλλο ηπειρωτικό νομό, εντούτοις δεν παραδειγματιστήκαμε από άλλα μέρη της Ελλάδας.
Οι Τρικαλινοί πλέον δεν αρκούνται στο να βλέπουν κάποιους πολιτικούς να επιδίδονται σε ατέλειωτες χορευτικές φιγούρες στα πανηγύρια και ούτε αρκούνται σʼ ένα απλό χτύπημα στην πλάτη.
Αυτό που τους ενδιαφέρει από εδώ και στο εξής, είναι το πώς θα γλιτώσουν από τη μάστιγα της ανεργίας και πώς θα αποφύγουν το δρόμο της μετανάστευσης, βλέποντας τον τόπο τους να μένει στάσιμος παρόλα τα πλεονεκτήματα, που διαθέτει.
Απόστολος Τσαντίλας, Δικηγόρος, Πολιτευτής Τρικάλων ΝΔ"
Έχει το προνόμιο να βρίσκεται στην περιοχή του, το μοναδικό στον κόσμο αξιοθέατο και φυσικό φαινόμενο, τα Μετέωρα.
Υπάρχουν στον κόσμο άνθρωποι που έρχονται στην Ελλάδα αποκλειστικά και μόνο για να επισκεφθούν τα Μετέωρα. Δεν είναι τυχαίο, ότι αποτελεί το δεύτερο χώρο σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα μετά την Ακρόπολη.
Ωστόσο, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε τον διπλάσιο αριθμό τουριστών, παρʼ όλα αυτά δεν κάνουμε τίποτα εδώ και χρόνια γιʼ αυτό.
Πώς θα έρθει ο κινέζος, ο ρώσος και ο αμερικανός τουρίστας στην περιοχή μας, όταν ύστερα από πολύωρο ταξίδι μέχρι την Αθήνα θα πρέπει να στοιβαχτεί στα λεωφορεία και κάνει 5 ώρες ταξίδι μέχρι εδώ! Μήπως δεν θα φτάσει τελικά έως εδώ αλλά θα περιοριστεί στην Αθήνα και σε κάποιο νησί εκεί κοντά;
Ο Νομός Μαγνησίας διαθέτει αυτή την στιγμή δύο αεροδρόμια σε Σκιάθο και Αγχίαλο και τα Τρίκαλα κανένα. Με αεροπλάνα και κρουαζιερόπλοια κατά χιλιάδες.
Προσεγγίζουν φέτος οι τουρίστες την Μαγνησία, ενώ στα Τρίκαλα έρχονται μόνο για έναν καφέ με λεωφορεία και σε μονή λωρίδα ανά κατεύθυνση.
Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αξιοθέατα τέτοιους μεγέθους, όπως είναι τα Μετέωρα και αλπικός ορεινός μας όγκος δεν νοείται να αφεθούν δίχως αεροδρόμιο, αφού το αεροπλάνο θεωρείται το πιο φθηνό, άνετο και πιο γρήγορο μέσο.
Οι Θρακιώτες, οι Πελοποννήσιοι, οι Νησιώτες δεν μπορούν να μας προσεγγίσουν το χειμώνα κατά τις τριήμερες διακοπές τους, αφού θα χρειαστούν μια μέρα για να έρθουν και μια για να επιστρέψουν.
Μεγάλος επίσης θα ήταν ο αριθμός, που θα απασχολούνταν σε ένα αεροδρόμιο, τόσο για την κατασκευή του είναι όσο και για τη λειτουργία του.
Εκτός από τη μεταφορά επιβατών θα μπορούσαν να μεταφέρονται με φθηνό κόστος αγροτικά προϊόντα σε όλη την ξένη αγορά. Όταν κάποιος καταφθάνει με αεροπλάνο σε ένα προορισμό, τότε θα αναγκασθεί να διανυκτερεύσει εκεί, αφού στην ουσία έρχεται με τα «πόδια».
Θα αναγκασθεί να νοικιάσει αυτοκίνητο για να περιηγηθεί στον Νομό, θα πάρει ΤΑΞΙ για να κατευθυνθεί στο ξενοδοχείο του ή θα χρησιμοποιήσει δρομολόγια του ΚΤΕΛ ή του ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΤΕΛ για να επισκεφθεί την ευρύτερη περιοχή.
Εφόσον έρθει μόνος του και διανυκτερεύσει εδώ ο Τουρίστας, μια αλυσίδα από επαγγελματίες θα ξεκινήσουν να δραστηριοποιούνται έντονα, κάτι αντίστοιχο με αυτό που συμβαίνει το καλοκαίρι στα νησιά.
Η γρήγορη, άνετη και απευθείας αεροπορική πρόσβαση στο Νομό μας θα επιφέρει πολλαπλάσια κέρδη και τουρίστες απʼ ότι σήμερα καθώς οι τουρίστες θα έχουν ως βάση προορισμού την περιοχή μας και δεν θα είναι περαστικοί.
Δεν είναι τυχαίο, ότι στην Κρήτη λειτουργούν όχι ένα αλλά τρία τουριστικά αεροδρόμια και δεν είναι δυνατόν να υπάρχει αεροδρόμιο στην Κοζάνη, στην Καστοριά, στην Σκιάθο, στα Κύθηρα και να μην υπάρχει στα Μετέωρα-δεν έχουν περισσότερες τουριστικές ανάγκες από εμάς όλα αυτά τα μέρη και ούτε διαθέτουν τέτοιου μεγέθους μνημείο όπως διαθέτει η περιοχή μας.
Τα Μετέωρα, το σπήλαιο Θεόπετρας, ο Αλπικός ορεινός μας όγκος και τα Τρίκαλα, δεν μπορούν πλέον εν έτει 2011 να είναι επισκέψιμη ταλαιπωρώντας τους τουρίστες και αναγκάζοντάς τους να περνάνε από το Δομοκό στοιβαγμένοι επί ώρες σε λεωφορεία.
Η κατασκευή κρατικού αερολιμένα στην περιοχή μας θα είναι ο πιο ισχυρός μοχλός ανάπτυξης για τον τουρισμό μας και αυτό θα πρέπει πλέον να γίνει αντιληπτό από ολόκληρο τον πολιτικό κόσμο των Τρικάλων, τη στιγμή που νέοι καθημερινά παίρνουν το δρόμο της μετανάστευσης .
Είναι απορίας άξιο, γιατί δεν ετέθη επίσημα ακόμη μέσα στη Βουλή θέμα κατασκευής αεροδρομίου όταν η ανεργία στο Νομό μας έφτασε στα ύψη και ενώ θα μπορούσαμε να ζούμε μόνο από τον Τουρισμό, όπως συμβαίνει και σε άλλες περιοχές της χώρας μας δηλαδή και οι περιοχές με την μεγαλύτερη τουριστική ανάπτυξη και το υψηλότερο βιοτικό επίπεδο, είναι αυτές στις οποίες υπάρχει αεροδρόμιο.
Δυστυχώς αν και η φύση μας προίκισε περισσότερο από κάθε άλλο ηπειρωτικό νομό, εντούτοις δεν παραδειγματιστήκαμε από άλλα μέρη της Ελλάδας.
Οι Τρικαλινοί πλέον δεν αρκούνται στο να βλέπουν κάποιους πολιτικούς να επιδίδονται σε ατέλειωτες χορευτικές φιγούρες στα πανηγύρια και ούτε αρκούνται σʼ ένα απλό χτύπημα στην πλάτη.
Αυτό που τους ενδιαφέρει από εδώ και στο εξής, είναι το πώς θα γλιτώσουν από τη μάστιγα της ανεργίας και πώς θα αποφύγουν το δρόμο της μετανάστευσης, βλέποντας τον τόπο τους να μένει στάσιμος παρόλα τα πλεονεκτήματα, που διαθέτει.
Απόστολος Τσαντίλας, Δικηγόρος, Πολιτευτής Τρικάλων ΝΔ"
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου