Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013

Ερωτηματικά για την «Hellas Airlines»

αναδημοσίευση από το Thessalianews.gr


Ερωτηματικά προκαλεί τις τελευταίες ημέρες η εξέλιξη της επένδυσης της νέας αεροπορικής εταιρίας «Hellas Airlines», καθώς σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, δεν έχει ακόμη κατατεθεί στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) σχέδιο πτήσεων.
Παράγοντες της ΥΠΑ επισημαίνουν πως εφόσον κάτι τέτοιο γίνει σήμερα, τότε θα χρειαστεί χρονικό διάστημα δύο και πλέον μηνών μέχρι να ξεκινήσουν πτήσεις τα αεροπλάνα της εταιρίας.
Ο πρόεδρος της εταιρίας, αν και έχει αναζητηθεί, δεν έχει ενημερώσει για το τι μέλλει γενέσθαι, ενώ ανησυχίες εκφράζουν και οι εργαζόμενοι στην εταιρία, που περιμένουν να ξεκινήσει τις εργασίες της.
Σημειώνεται ότι, όπως είχε ανακοινώσει η «Hellas Airlines», επρόκειτο να ξεκινήσει πτήσεις, συνδέοντας τη Νέα Αγχίαλο με προορισμούς τόσο της Ελλάδας, όσο και της Ευρώπης από τον τρέχοντα μήνα. Έδρα της εταιρίας, που είναι μονοπρόσωπη ΕΠΕ, είναι ο Βόλος.
Σύμφωνα με άλλες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, το εγχείρημα αντιμετωπίζει χρηματοδοτικές δυσκολίες, τις οποίες η εταιρία προσπαθεί να ξεπεράσει.
Η αεροπορική εταιρία είχε ανακοινώσει πως θα χρησιμοποιεί αρχικά δύο αεροπλάνα «Air bus A 320» των 140 θέσεων, ενώ από τον ερχόμενο Μάιο θα πρόσθετε στο στόλο της άλλα τρία αεροπλάνα του ίδιου τύπου.
Τα δρομολόγια προς ελληνικούς προορισμούς θα ήταν από Ν. Αγχίαλο για Αθήνα, για Θεσσαλονίκη, για Σκιάθο, για Ρόδο, για Ηράκλειο και Γιάννενα.
Όλα τα δρομολόγια προς έναν προορισμό θα είχαν μια τιμή, ακόμη κι αν οι προκρατήσεις εισιτηρίων γίνονταν νωρίτερα, ενώ όλες οι θέσεις θα ήταν μιας κατηγορίας και θα διέθεταν τηλεόραση, ραδιόφωνο, τηλέφωνο και σύνδεση με ηλεκτρονικό υπολογιστή. Για την Ευρώπη οι προορισμοί θα ήταν η Ρώμη, η Μαδρίτη, το Παρίσι, το Λονδίνο, η Φραγκφούρτη και η Μόσχα. Μελλοντικά η εταιρία σχεδίαζε να επεκταθεί και σε άλλους προορισμούς, καθώς και στις μεταφορές εμπορευμάτων προς όφελος των εξαγωγών τοπικών επιχειρήσεων.
Η «Hellas Airlines» σχεδίαζε να έχει την έδρα των εγκαταστάσεών της στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου, για τη συντήρηση αεροσκαφών, καθώς και τη δημιουργία μελλοντικά νέου επιβατικού σταθμού (τέρμιναλ). Ο σχεδιασμός ήταν για μεταφορά 60.000 επιβατών ετησίως.
Εφ. Θεσσαλία

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου