Περίεργη στάση της Ελληνικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας εντοπίστηκε εν όψη τριημέρου του Αγίου Πνεύματος, όταν αρκετοί ιδιοκτήτες αεροσκαφών Ιταλικού νηολογίου αιτήθηκαν έγκριση προσγείωσης σε διάφορα αεροδρόμια ανά την Ελλάδα.
Το θέμα αφορά περισσότερο υπερελαφρά αεροσκάφη που φέρουν ιταλικά νηολόγια για τα οποία τα αεροδρόμια απαιτούν «προκαταβολικά» την αποστολή όλων των εγγράφων του αεροσκάφους και του χειριστή καθώς επίσης και Πιστοποιητικό Πλοϊμότητας, έγγραφο το οποίο δεν εκδίδει η ιταλική Υ.Π.Α. για υπερελαφρά αεροσκάφη.
Μάλιστα οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Υ.Π.Α. σε κάθε αεροδρόμιο γνωρίζουν ότι η ιταλική Υ.Π.Α. δεν εκδίδει τέτοιο έγγραφο, όμως οι ίδιοι το απαιτούν.
Επομένως τα υπερελαφρά αεροσκάφη ιταλικού νηολογίου «απαγορεύεται» από την ελληνική Υ.Π.Α. να πετούν στον ελληνικό εναέριο χώρο καθώς επίσης και να προσγειώνονται σε ελληνικά αεροδρόμια.
Πολύ θα θέλαμε (ο Σ.Ε.Τ.Ε. ίσως περισσότερο) να μάθουμε τους λόγους που αποφάσισε η ελληνική Υ.Π.Α. κάτι τέτοιο για αεροσκάφη νηολογίου μίας χώρας μέλους της Ε.Ε και την συνθήκης Σέγκεν!
Το αναφέρουμε αυτό διότι κάθε χρόνο και ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα αεροσκαφών από την Ιταλία, που από όσο δείχνουν τα πράγματα... μας ενοχλεί.
Την μεγαλύτερη πλάκα πάντως σε όλη αυτή την κατάσταση την έχει η E.A.S.A. που μιλάει για ενιαίους ουρανούς. Άραγε στον πλανήτη που ζουν έχουν γαλάζιους ουρανούς ή όχι;
Γι΄αυτό έχει γίνει η Ευρώπη ένα (αεροπορικό) μπάχαλο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα σχετικά:
Πείτε μας τώρα πως ένα υπερελαφρό ιταλικού νηολογίου θα εισέλθει από τον ιταλικό στον ελληνικό εναέριο χώρο και πως ένα ελληνικού νηολογίου θα εισέλθει από τον ελληνικό στον ιταλικό;
Ασανσέρ στο TIGRA point ίσως;
μερική αναδημοσίευση από το 11 Aviation (http://www.11aviation.com/aeronea.pl?id=768)
Το θέμα αφορά περισσότερο υπερελαφρά αεροσκάφη που φέρουν ιταλικά νηολόγια για τα οποία τα αεροδρόμια απαιτούν «προκαταβολικά» την αποστολή όλων των εγγράφων του αεροσκάφους και του χειριστή καθώς επίσης και Πιστοποιητικό Πλοϊμότητας, έγγραφο το οποίο δεν εκδίδει η ιταλική Υ.Π.Α. για υπερελαφρά αεροσκάφη.
Μάλιστα οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Υ.Π.Α. σε κάθε αεροδρόμιο γνωρίζουν ότι η ιταλική Υ.Π.Α. δεν εκδίδει τέτοιο έγγραφο, όμως οι ίδιοι το απαιτούν.
Επομένως τα υπερελαφρά αεροσκάφη ιταλικού νηολογίου «απαγορεύεται» από την ελληνική Υ.Π.Α. να πετούν στον ελληνικό εναέριο χώρο καθώς επίσης και να προσγειώνονται σε ελληνικά αεροδρόμια.
Πολύ θα θέλαμε (ο Σ.Ε.Τ.Ε. ίσως περισσότερο) να μάθουμε τους λόγους που αποφάσισε η ελληνική Υ.Π.Α. κάτι τέτοιο για αεροσκάφη νηολογίου μίας χώρας μέλους της Ε.Ε και την συνθήκης Σέγκεν!
Το αναφέρουμε αυτό διότι κάθε χρόνο και ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει μεγάλη επισκεψιμότητα αεροσκαφών από την Ιταλία, που από όσο δείχνουν τα πράγματα... μας ενοχλεί.
Την μεγαλύτερη πλάκα πάντως σε όλη αυτή την κατάσταση την έχει η E.A.S.A. που μιλάει για ενιαίους ουρανούς. Άραγε στον πλανήτη που ζουν έχουν γαλάζιους ουρανούς ή όχι;
Γι΄αυτό έχει γίνει η Ευρώπη ένα (αεροπορικό) μπάχαλο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα σχετικά:
- Στην Ιταλία, για τα υπερελαφρά, απαγορεύεται (προαιρετικά μπορεί κάποιος να έχει στο αεροσκάφος του, αλλά δεν είναι απαίτηση) η χρήση transponder και ασυρμάτου. Τα υπερελαφρά πετούν μέχρι 1.000 πόδια χωρίς σχέδιο πτήσης.
- Στην Ελλάδα είναι υποχρεωτική η χρήση ασυρμάτου, transponder, ELT (σε λίγο θα ζητηθούν και ACARS, ADS-B, TCAS II, GPWS…) για τα υπερελαφρά τα οποία επιπλέον πρέπει να ακολουθούν VFR ύψη και διαδρομές (άλλη επιστήμη...).
Πείτε μας τώρα πως ένα υπερελαφρό ιταλικού νηολογίου θα εισέλθει από τον ιταλικό στον ελληνικό εναέριο χώρο και πως ένα ελληνικού νηολογίου θα εισέλθει από τον ελληνικό στον ιταλικό;
Ασανσέρ στο TIGRA point ίσως;
μερική αναδημοσίευση από το 11 Aviation (http://www.11aviation.com/aeronea.pl?id=768)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου