συνέντευξη στο Λάζαρο Μάμαλη
- Κύριε Ντούβλη, ποιοι λόγοι σας οδήγησαν στην ίδρυση Αερολέσχης στην Πύλη ;
Η ανυπαρξία ενός αεραθλητικού Σωματείου στην Πύλη που θα συγκέντρωνε κάτω από την ίδια σκέπη όλους όσους δραστηριοποιούνταν ιδιωτικά με τα αεροπορικά δρώμενα στην ευρύτερη περιοχή, ήταν κάτι που με απασχολούσε χρόνια και αποτελούσε πάντα στόχος ζωής για εμένα. Έτσι, αμέσως μετά την αποστρατεία μου από την Πολεμική Αεροπορία το καλοκαίρι του 2010, υπέβαλα την πρότασή μου για τη σύσταση της ΑΕΡΟΛΕΣΧΗΣ ΠΥΛΗΣ και κατ' επέκταση τη δημιουργία ενός Πεδίου Προσγείωσης αρχικά σε μια μικρή ομάδα φίλων, αυτή έγινε άμεσα αποδεκτή και έτσι προχωρήσαμε στην ιδρυτική Συνέλευση της 20ης Απριλίου 2011.
- Τι θα σημάνει η ίδρυση πεδίου προσγείωσης στην Πύλη ;
Καταρχήν θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι αεραθλήματα & Πεδίο Προσγείωσης είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους καθόσον το Πεδίο είναι ο φυσικός χώρος των πάσης φύσεως αεροπορικών δραστηριοτήτων.
Τα οφέλη πολλαπλά για την περιοχή από ένα τέτοιο έργο και ειδικότερα :
· Διάδοση του "αεροπορικού μικροβίου" στη νεολαία και όχι μόνο, με την εκπαίδευση χειριστών των διαφόρων πτητικών μέσων (αεροσκαφών-ελικοπτέρων-ανεμοπτέρων-αιωροπτέρων-αλεξιπτώτων και αερομοντέλων).
· Ανάπτυξη της ανύπαρκτης μέχρι σήμερα αεροπορικής επισκεψιμότητας στη ραγδαία αναπτυσσόμενη τουριστικά περιοχή μας καθόσον η θέση του Πεδίου γίνεται διεθνώς γνωστή μέσω των αεροπορικών εγχειριδίων.
· Πραγματοποίηση αεροδιακομιδών ασθενών.
· Ενίσχυση της πυροπροστασίας του ιδιαιτέρως φυσικού κάλους ορεινού όγκου, με την εκτέλεση πτήσεων αεροεπιτήρησης τους θερινούς μήνες, για λογαριασμό των φορέων Πολιτικής Προστασίας.
Ταυτόχρονα δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι θα είναι το μοναδικό αεροδρόμιο στο Νομό Τρικάλων σε αντίθεση με τους κοντινούς νομούς (Καρδίτσα-2, Λάρισα-2, Βόλος-1, Ιωάννινα-2, Άρτα-1 υπό κατασκευή, Πρέβεζα-2) σε ένα σύνολο τριανταπέντε (35) πεδίων προσγείωσης στον Ελλαδικό χώρο στην πλειοψηφία τους Δημοτικά.
- Η ανταπόκριση από πλευράς Δημοτικής Αρχής σας ικανοποιεί ;
Ομολογουμένως η ανταπόκριση ήταν άμεση για να μην πούμε ακαριαία από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής ιδιαιτέρως του Δημάρχου κου Κων. Κουφογάζου ο οποίος ανέθεσε-χρέωσε το θέμα στους μηχανικούς-τοπογράφους της Τεχν. Υπηρεσίας προκειμένου καταρχήν να ελεγχθεί το ιδιοκτησιακό καθεστώς των διάφορων περιοχών που εμείς υποδεικνύαμε (και ήταν πολλές). Αυτή η διαδικασία-φάση ήταν σοβαρότατη και απαιτούσε προσεκτικά βήματα ώστε όταν θα συζητούνταν το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο να έχει οριστικοποιηθεί η τοποθεσία ως η πλέον κατάλληλη από πλευράς προσανατολισμού - φοράς ανέμων & φυσικά της ελαχιστότατης παρέμβασης στο φυσικό περιβάλλον που σημαίνει και χαμηλότερο κόστος διαμόρφωσης.
- Πιστεύετε ότι γίνεται ένας ουσιαστικός διάλογος για το πεδίο προσγείωσης ή ένας διάλογος κωφών ;
Πιστεύω ότι το Πεδίο Προσγείωσης πρέπει να αποτελεί (και είμαι βέβαιος ότι αποτελεί) κοινή υπόθεση-επιδίωξη του συνόλου των δημοτών του "Καλλικρατικού" Δήμου Πύλης (μονίμως διαμενόντων αλλά & της διασποράς) και όχι "πεδίο αντιπαράθεσης".
Θεωρώ ότι ένας ουσιαστικός διάλογος στην Επιτροπή Διαβούλευσης του Δήμου Πύλης δεν μπορεί να είναι "διάλογος κωφών", σε επίπεδο δε αιρετών εκπροσώπων μας, ανεξαρτήτως των εδράνων που καταλαμβάνουν στο Δημοτικό Συμβούλιο, πρέπει στηρίξουν την κοινή προσπάθεια των δημοτών τους προτείνοντας ενδεχομένως περισσότερες τοποθεσίες προκειμένου να αξιολογηθούν από μέλη της Αερολέσχης τόσο με επίγειες όσο και από αέρος αυτοψίες (με την πραγματοποίηση πτήσεων εικονικής προσέγγισης και βιντεοσκόπησης) προκειμένου να οδηγηθούμε σύντομα σε απεμπλοκή του θέματος και επίτευξη της κατασκευής του Πεδίου σε σύντομο χρονικό διάστημα.
αναδημοσίευση από την εφημερίδα "Η ΕΡΕΥΝΑ" αρ. φύλλου 15945 - 4 Νοε 2011 σελ.4
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου