Προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς οι διαδικασίες κατασκευής του μικρού αεροδρομίου Μυρίνης από τον Δήμο Καρδίτσας, ένα έργο πρωτοποριακό για τα τοπικά δεδομένα που ανοίγει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης για την περιοχή μας.
Το Δημοτικό Συμβούλιο παρέλαβε την αρχιτεκτονική μελέτη των κτηριακών εγκαταστάσεων και του πύργου ελέγχου του αεροδρομίου προϋπολογισμού 200.000 ευρώ, αφού προηγουμένως ο μελετητής κ. Κατσαρός παρουσίασε σχετικό βίντεο στο σώμα. Το έργο που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Θησέας» αλλά και ίδιους πόρους, γίνεται σε δημοτική έκταση 159 στρεμμάτων με το μήκος του κεντρικού αεροδιάδρομου να φτάνει στα 750 μέτρα και το πλάτος στα 20 μέτρα. Από τη μελέτη προβλέπεται και η κατασκευή παράπλευρων αεροδιαδρόμων αριστερά και δεξιά πλάτους 20 μέτρων ο καθένας. Το κτήριο του πύργου ελέγχου θα είναι βιοκλιματικό με «πράσινο δώμα», θερμοκηπιακό χώρο στο νότο και συστήματα σκίασης.
Όπως επισήμανε ο Δήμαρχος κ. Κώστας Παπαλός αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η διαμόρφωση του κεντρικού αεροδιάδρομου και του περιβάλλοντα χώρου, καθώς επίσης και η κατασκευή του αποχετευτικού δικτύου. Μετά την παραλαβή της αρχιτεκτονικής μελέτης των κτηριακών, απομένει να εκδοθούν: η απόφαση για το τοπικό ρυμοτομικό με ειδικούς όρους δόμησης, η οικοδομική άδεια και τα τεύχη δημοπράτησης. Να σημειωθεί ότι η μελέτη παραλήφθηκε αφού οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης εξέφρασαν έντονες επιφυλάξεις για την χρησιμότητα και αποδοτικότητα του έργου που το θεώρησαν λίγο - πολύ ουτοπία για το νομό Καρδίτσας.
Όμως τόσο ο Δήμαρχος κ. Παπαλός, όσο και οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Θαν. Μαρκινός και Β. Ευαγγελακόπουλος αντέκρουσαν τους εν λόγω ισχυρισμούς υπογραμμίζοντας ότι από καιρό έχουν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για το αεροδρόμιο επενδυτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, ακόμη και ξένες πρεσβείες! Παράλληλα τόνισαν ότι είναι μοναδική επιτυχία η αδειοδότησή του, όπως επίσης και ότι συμπεριλήφθηκε στους χάρτες αεροπλοϊας της Χώρας μας, όμως ακόμη δεν είναι η κατάλληλη ώρα για να αρχίσουν οποιεσδήποτε ουσιαστικές επαφές και διαπραγματεύσεις με τους ενδιαφερόμενους.
Να σημειωθεί ότι το αεροδρόμιο βρίσκεται δίπλα στον υπο κατασκευή Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) και σε πρώτη φάση θα χρησιμοποιηθεί για την προσγείωση – απογείωση μικρών αεροσκαφών από αερολέσχες ή κρατικές Υπηρεσίες για ανάγκες πυρόσβεσης και πυροπροστασίας.
Όπως τόνισε βέβαια ο κ. Παπαλός, οι δυνατότητές του μπορούν να αναβαθμιστούν στο μέλλον, διότι βρίσκεται σε ιδανική θέση (σωστός προσανατολισμός, χωρίς εμπόδια και δυνατούς ανέμους) και υπάρχουν σημαντικές προοπτικές επέκτασής του. Ενώ, ήδη με την ολοκλήρωση των έργων και την έναρξη της κανονικής λειτουργίας του αεροδρομίου, στον διάδρομο που διαθέτει μπορούν να προσγειώνονται C 130 και ελικοφόρα σαν τα αεροπλάνα που εκτελούν πτήσεις στα νησιά του Αιγαίου.
αναδημοσίευση από την εφημερίδα της Λάρισας "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" αρ. φύλλου 31486-1 Νοε 2011
Συγχαρητηρια μεν, αλλα θεωρω απαραδεκτο, να αναπαραγεται ορολογια του στυλ "αεροδιαδρομος 750 μετρων"!.. Ο δημοσιογραφος μαλλον δεν ειχε ιδεα του τι εγραφε, αλλα ατομα του χωρου επρεπε να παρεμβαινουν και να διορθωνουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλικα
Στεφος
Αγαπητέ Στέφο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς δεν μπορούμε να τροποποιήσουμε το κείμενο όταν πρόκειτε για αναδημοσίευση ή μερική αναδημοσίευση ..... αυτή είναι η συμφωνία με τα ΜΜΕ .....
Επόμενο παράδειγμα, η διαβούλευση του Δήμου Μουζακίου Καρδίτσας που παρά τη σχετική μεταξύ μας αλληλογραφία σχετικά με το σχεδιαζόμενο Πεδίο Προσγείωσης Μαυροματίου ..... αυτοί αναφέρονται σε "κατασκευή πίστας αερολέσχης" !!!!
Παρά τις τηλεφωνικές "παρεμβάσεις" στο επόμενο άρθρο τους , στα πλαίσια του copy -paste πάλι τα ίδια .... θυμίζει τους εκφωνητές της Κρατικής τηλεόρασης που στη διάρκεια των παρελάσεων αναφέρονται σε Α-7 Phantom .... F-16 Phantom κλπ Phantom !!!!!!